fredag 22 oktober 2010



Jag har varit lite matt sedan söndagens glaskross. Dottern tror att jag är inne i en bloggsvacka. Jag vet inte, men det är ju så ibland man har annat att göra som tar energi. Pappa börjar var gammal (87 år) och mycket glömsk. Den här veckan har det varit möten och telefonsamtal kring hans situation. Vilken tur att vi har biståndshandläggare som kan hjälpa till och vet vilken väg vi ska gå. Det kommer att lösa sig, bara han kommer in i rullorna så att säga.
Trädgårdsmästaren har fått som han vill, han har satt upp jättefina *ironisk* dekaler på mitt företag. Alltid hejdar det väl någon busunge eller orutinerad tjuv. Men oj vad jag ska ha många videoband att titta igenom varje morgon ;)
De inbrott vi har haft måste jag nog tillskriva yngre förmågor som tror att de ska hitta ja vad då? Lite starköl, epressokaffe, muffins eller vad? Pengar förvarar vi aldrig i lokalen även fast det en gång i tiden har varit bank. Skulle jag ha pengar kvar över natten så låser jag in dem i bankvalvet som har 30cm tjock dörr, den går inte att forcera!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails