lördag 27 april 2013

Vilken middag.

Kan läsas som vilken middag, utropstecken eller vilken middag, frågetecken. Här är det nog det senare. Landar hemma i soffan klockan 21.00 efter en intensiv jobbvecka med många timmar i kroppen.
I dag efter jobbet så monterade trädgårdsmästaren och jag uteserveringen på Hanssons så vi har den färdig när nya arbetsveckan börjar. Sedan hem och pyssla om får, katter och en liten hund som är lätt uttråkad efter en lång ensamdag, långa arbetsdagar är inte så kul för Atle och idag kunde han inte följa med husse på jobbet.

Jag har noll energi till att fixa middagsmat när det blir så här sent så det blev en tekopp med ost, kex och aprikoser till middag, ja två kokta ägg och en yougurt drog jag i mig stående vid diskbänken när jag kom hem. Man kan inte gå ut i fårhuset på tom mage för man vet aldrig när man kommer in igen.

Nu  har jag precis varit ut och kollat läget, men ingen visar några tecken på lamning så jag går och sover några timmar!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad roligt att hitta in till dig. Gillar din blogg och lägger den i mina favoriter...

Ha en bra söndag!

Unknown sa...

Ser att det kan vara svårt att komma in på min blogg.
Här är adressen: annacecar.blogspot.com
//bara anna

Annelie sa...

Hej Anna, tack för adressen jag ska genast kolla!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails