söndag 23 augusti 2009

Alla dessa djur!

Här sitter jag och gosar med ett lamm som jag kallar Sally hon har alltid varit orädd och kommer alltid fram för att bli kliad och ompysslad.



Det här lammet är dotter till skygga Greta som nu inte är så skygg längre men hennes dotter är lite skvättig. Vi jobbar på det, hon ska nog komma självmant för att bli kliad tillslut. Än så länge får jag locka med lite gosaker.

Nu har deras päls vuxit till sig, den är tät, fluffig och finkrusig. Det här är Sally igen.
T vet vem Prickis är, hon är ledartacka och har bruna prickar på nosen. De andra tycker han är så lika varandra.
Men de är olika varandra både till utseende och "personlighet". Så nu ska personligheterna namnsättas, återkommer med det.

2 kommentarer:

Mien sa...

Så fantastiskt fina tackor du har! De ser så gosiga ut!

Annelie sa...

Tack, jag älskar mina "fårfjonkor" nu har de hunnit äta upp sig också. Lamm tar på krafterna.
/Annelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails